Saisonabschluß in Heumen (NL)

SkateReisen, Sondertouren, andere Blade Nights (Skate only)

Moderatoren: karokoenig, Moderatoren, Picknicker

Antworten
Kle-Skate
Articles: 0

Beitrag von Kle-Skate »

NAJAARSKLASSIEKER ZEVENHEUVELEN

OP ZONDAG 7 OKT. SLUITEN WIJ HET SEIZOEN AF MET DE ZEVENHEUVELENRIT.
Bij slecht weer wordt het een week doorgeschoven. (dus 14 okt.)

Wij nodigen diehards uit om deze rit over 42 km met ons mee te skeeleren.
Voor de minder snelle rijders/sters 33 km.
De start is vanuit de kantine van SV Heumen, aan de Maasstraat te Heumen.
Start om 8.30 uur. Na afloop voor ieder koffie met gebak.
Meldt je vooraf wel even aan: jandebruin@brun.nl
Parcour: Zeer fraai heuvelachtig parcour van 42 km. Iedereen die het klimmen, dalen en remmen onder de
knie heeft kan deelnemen. Het gehele parcour bestaat uit asfalt. Na elke klim wordt er gewacht op
achterblijvers. Iedereen rijdt wel op eigen risico en de organisatie kan niet aansprakelijk worden
gesteld. Het parcour wordt door onze leden wekelijks gereden en zal onder begeleiding van deze
mensen in groepsverband worden vereden.

Übersetzung:
Am Sonntag, dem 07. Oktober schließen wir die Saison 2007 mit der Siebenhügeltour ab!!
Bei schlechtem Wetter wird es um eine Woche verschoben (14. Oktober).

Wir laden Euch ein, diese Tour mit uns zu fahren.
Für nicht so schnelle Skater wird eine 33 Kilometer Tour angeboten.
Start: Von der Kantine des SV Heumen, Maasstraat in Heumen, um 08:30 Uhr.
Nach Ablauf, für alle Kaffee und Gebäck.
Bitte um Anmeldung unter jandebruin@brun.nl
Strecke: Hügelige Strecke von 42 KM, jeder der die Berge hoch und runter kommt, und bremsen kann, darf teilnehmen. Die ganze Strecke ist asphaltiert. Nach jeder Steigung wird auf die langsameren gewartet. Jeder nimmt auf eigenes Risiko teil, die Organisation kann nicht für Schäden angesprochen werden.
Die Strecke wird von uns wöchentlich gefahren und wird unter Begleitung von diesen im Gruppenverband am 07. Oktober gefahren.
Zur Sicherheit nur mit Helm!!!

Kirkie

Sieben Hügel-Tour am kommenden Sonntag

Beitrag von Kirkie »

Die Wetteraussichten für Holland am Sonntag sind gutBild
ich werde mal die Sieben Hügel-Tour mitrollen... auch wenn das frühes Aufstehen bedeutet. :o

Wer noch hat Lust auf Holland? Im Kirkiemobil ist noch Platz... wer eine MFG sucht, ruft mich am besten an (0162-5401848).

Viele Grüße,

Dirk

Pe

Beitrag von Pe »

Seit wann haben die Berge im Käseland? :?

Ne schöne Tour bei Sonnenschein am Sonntag würde ich ja gerne mitfahren, aber ich bin ja nicht so die Bergziege...? Meinen die wirklich BERGE, wenn die "Berge" schreiben?

Kirkie

Beitrag von Kirkie »

Ich glaube, alles, was dort höher als 30 m ist, bekommt die Bezeichnung "Berg". :lol:

So schlimm kann es eigentlich nicht werden, meine ich. Notfalls wirst du gezogen oder geschoben. :wink:

Pe

Beitrag von Pe »

Das wollte ich hören :D

dorina

Beitrag von dorina »

wer fährt denn jetzt zu den sieben Zwergen hinter den Bergen? :?
Zwei Duisburger grübeln noch,müssen wir in oranje anfahren?

Kirkie

Sieben Hügel-Tour am Sonntag

Beitrag von Kirkie »

Ich fahre auf jeden Fall, zwei weitere Dusforisten entscheiden sich gerade.
Blau ist die Farbe der Wahl für uns. ;-) Oranje müssen muss man nicht, glaube ich.

Wer mich heute erreichen will, ruft am besten an.

Holland, wir kommen! :dusfor: :laola:

katerrs

Beitrag von katerrs »

Na schaut mal was für ein schöner Bericht. Den muss man nicht übersetzen um ihn zu verstehen.

07-10-2007 | Schitterende internationale afsluiting Zevenheuvelen op 7 oktober.

Om 08.00 uur kwamen als eerste vier Duitse skaters(es) uit Dusseldorf aan op sportpark de Toppenberg. Hoe wisten die dat wij hier....? Gewoon via het forum van de site Goch -Kleve. Dat wij hier zo,n mooie tocht hadden. Even later kwam door de felle eerste zonnestralen ook de auto uit Goch/Kleve met vier personen aangereden.Een van hun was net om zes uur uit de nachtdienst gekomen...Daar enkele aanmeldingen verstek lieten gaan waren de Nederlanders vandaag in Heumen in de minderheid. Helaas kon onze John door omstandigheden ook niet mee.Helaas, want bijna iedere zondag reed hij de route.Daar er onlangs in Malden op de viaducten split was gestrooid besloten we de marathon kilometers achter Groesbeek te maken. Degenen die voor de standaard route van 34 km gingen zouden, tot Wyler, samen op kunnen rijden.Al gauw bleek dat dat niet haalbaar was en ging iedere groep zijn eigen tempo rijden. Paula bleef met de volgwagen met zwaailicht,achter de 34 km groep.Twee maal gaf ze hulp: op de weg naar de Wofsberg en op de Holdeurn.De 45 km groep, bleek later uit de GPS metingen,ging het extra rondje bij Horst maken.En dat bleek geen verkeerde keuze; het was daar o zo mooi en de stemming was relax met zweet. Orna verwoorde het in een telefoontje naar huis. Ed , die zich had ontfermd over de 34 km groep was 20 minuten eerder terug.Alles ging goed, klimmen, dalen en sightseeing! Daarna waren er een paar heerlijk bakken koffie met meerder stukken gebak (van de niet-komers) En die kunnen er spijt van hebben.Een mooiere dag kan niet. De geplande reserve dag van de 14 oktober is niet meer nodig. Na veel Duits te hebben gepoekeld en gegevens te hebben uitgewisseld namen we afscheid van elkaar en wij, SNH-ers, van het seizoen 2007.

Bilder haben sie auch eingestellt: http://www.snh-heumen.nl/

Nette, sympatische Skater/innen haben wir dort getroffen. Aber das sind wir ja doch alle.':)

Bernhard
"Sei lieb zu deinen Kindern, sie suchen später mal dein Altersheim aus"

Das Denken ist zwar allen Menschen erlaubt, aber vielen bleibt es erspart.

Antworten